dinsdag 29 november 2011

Wie aan mijn ringen komt, komt aan mij!

Wie aan mijn ringen komt, komt aan mij!tja.. mijn ringen
ze zijn toch wel een beetje belangerijk voor me
als er een ring die ik heel leuk vindt kapot gaat, sta ik op huilen.
terwijl ik never nooit huil..
maar ik denk dat ik met mijn colectie ringen een eigenzaak kan beginen
mijn ringen liggen ook in mijn vensterbank een beetje te liggen omdat al de doosjes en bakjes die ik heb te klein voor al mijn ringen zijn
maar ik zou eventjes een uitleg geven over een paar ringen vandaag deze foto;

die Coca Cola ring heb ik gekreegen van mijn beste vriend Nick en die heeft hij heele maal zelf gemaakt ik denk dat ik op die ring het trots ben.

En die heelemaal achter in die met 7blauwe steenen eerlijk gezegt is hij veel te groot maar omdat ik ooit Secret Sory zat te kijken en die bij een meisje om haar vingers zag was ik best wel verlieft en moest ik hem hebben

En die geele die is van de H&M maar aangezien ik heb wou en nergens te krijgen was en ik een keertje gewoon met mijn moeder in Amsterdam liep en ik hem zag hangen heb ik hem heel snel gekocht en nooit gedraagen..


oke genoeg over mijn ringen en door naar mijn wijze woorden,
namelijk ringen maaken je outfit af en om niet te vergeeten soms geeven ze een soms een knipoog een je te sirieuse outfit dus ga niet de deur uit voor dat je in je ringen collectie heb gekeeken


xxlove.

6 opmerkingen:

  1. Tof zeg! Heeeel veel ringen heb je, gaaf! Leuk om indd bij elke outfit een andere ring te dragen... Ik heb ook een tik.... of uhmm ja verslaving! Ik ben gek van oorbellen ringetjes niet die grote die jij afschuwelijk vindt. Nee die kleinere, van heel klein tot midden groot. Sommige hebben een metalic kleur, sommige zilver, de een heeft weer een soort tekentjes erin zitten! Ik heb een derde oorgaatje erbij, ja klinkt veel maar als je 't subtiel houdt. Of goed combineert met bijv. een paar grote en in je 1de en 2de gaatje kleine oorbellen is het tof. Ik heb nu 2 paar gave in, en heb laatst nog meer besteld, en bij de claires wat gekocht en ik krijg nu weer wat binnen! Fijn om te zien dat ik niet de enige ben met een verslaving haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leeeukkk! een derde gaatje er bij ik heb ook 1 derde gaatje maar dan aan de linker kant aan de rechter kant heb ik er maar twee ik hou ook van oorbellen maar niet zo erg als jou hahah. ik vindt oorbellen een belangerijk intiem voor je outfit! en gelukkig draag je niet afschuwlijken grooten ringen hahahah.

      Verwijderen
    2. Haha ja inderdaad.. Ik zie veel meiden maar ik houd niet zo van 'te groot' klein met een iets wat apart detail erin vind ik leuker!! En haha nee jij hebt het met ringen! Ook tof.Ik draag altijd standaard mijn echt gouden ringen :P en soms een uilen ring die is tof met zwarte ogen en een bronse kleur!^^

      Verwijderen
    3. Jaaa! uilen ringen zijn tof nu draag ik meestal ook mijn gewoonen silveren ringen maar mijn ringen verslaafing is er nog steeks helaas zijn verslaafingen zo moeilijk om over heen te koomen dus heb ik al milijonenen euro's aan ringen uitgegeeven.

      Verwijderen
  2. Ja lastig he!! ik bestel en bestel deze dagen... haha! Maarja we zijn vrouwen en hebben dat als excuus :')!! Leuk trouwens je tweet!! ik heb geen twitter maar een shout out maakt me blij haha! Ik zie ook dat je MBO doet, op het Nova? Daar zit ik een dag op school namelijk! Ik ga nu even een pauze inlassen maar ik blijf je blog zeker bezoeken!^^ :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha leuk dat je me twitter bekeek die shout out tweet was heelemaal voor jou haha. nee ik zit op ROCAmsterdam ze hebben helaas niet wat ik wil bij Nova. leuk dat je me vaaker gaat bezoeken en nog leuker dat je ook reageert het is altijd leuk om mensen hun mening te leezen dat geeft je weer moet om door te schrijven :)

      Verwijderen