zondag 27 november 2011

Tv kijken met Jet.

Tv kijken met Jet,als je met mij films kijken
woordt je gek..
ik heb op alles kritiek en als er iemand lelijk uitziet zeg ik dat.
en daarom kijkt niemand film met mij.
ik kan ook heel veel kritiet hebben op de kleding die mensen in tvprogamma's aan hebben.
als iemand bijvoorbeeld heel dik is maar ook nog groote bortsen heeft
moet je het punt leggen op haar borsten dus een mooi zitten shirtje dat onder haar borsten naar beneeden valt maar dan moet je haar geen kok rok aan doen en een shirtje wat te strak zit
als iemand heel dun is doe haar dan een kok rok aan met een heeel los blouseje er op
en ik maar een meisje van 15 en die stylisten zijn 30ofzo dus ik heb niet het recht om iets te zeggen
maar iedereen ziet wel dat je een dik iemand niet iets straks aan moet doen
en soms zien die presentatorern er echt heele maal niet uit
en dan zal ik het echt niet aan doen hoor als ik een presentator was
dan is je haar en make-up heelemaal mooi en dan zijn je kleeren lelijk
alleen ik weet het iedereen zijn eigenstyl enzo
maar als je er lelijk en niet vrouwlijk of niet mannelijk uitziet sta je toch een beetje voor lul..

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten