donderdag 24 november 2011

de grootste ergenissen van al mijn vriendinnen.

De grootste ergenissen van al mijn vriendinnen,

dat mijn kast en kamer nooit is opgeruimt
en als mijn vriendinnen iets willen leenen dat ze niks kunnen vinden
en eerlijk gezegt vindt ik het van me zelf ook heel iritant.
maar ik kan gewoon niet als ik s'ochtens voor mijn kast sta normaal met mijn kleding en kast omgaan en de oorzaak is dat ik elkedag mijn kleding sta te strijken want ik haat kleukels
dat is nog zo een ergenis van mijn vriendinnen
want als mijn vriendinnen op school koomen met kreukels in hun shirtje of jurkje vindt ik dat stom en lelijk en dat zeg ik dan ook eerlijk
nog zo een ergenis waar de heele werled van zich aan ergend aan mij
ik zeg alles maar dan ook alles wat ik denk
en als ik wat drank op heb zeg ik nog meer dan dat ik denk
eerlijk gezecht heb ik nooit spijt van gehad want als iemand er niet uitziet van mijn vriendinnen durft niemand het te zeggen maar dan heb ik liever ruzie dan dat mijn vriendin door de heele werled woordt uitgelachen..
maar ik luister wel netjes naar mijn vriendinnen want als er een vreindin komt slaapen of kleding komt leenen zorg ik dat mijn kast netjes is

xxlove.

2 opmerkingen:

  1. Tja, ik zeg ook teveel wat ik denk, maar beter de waarheid spreken vind ik zelf! Qua kleding denk ik ook wel is van; iedereen moet aandoen wat hij/zij leuk vindt. Bij vriendinnen zeg ik meestal; Als jij je er goed invoelt moet je het kopen! Ieder zijn eigen manier van zeggen!^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahah jaa ik zeg soms te veel en te eerlijk waarmee ik mensen mee kwets ik wou dat ik jou talent had om dingen netjes te zeggen hahah.

      Verwijderen