woensdag 4 april 2012

vaatdoekjes geel

vaatdoekjes geel,
sommige mensen hebben een droom trouwjurk waar ze al vanaf hun 6de van droomde.
ik niet, op mijn 6de wist ik alleen dat er prinsessen jurken trouwjurken en Chanelpakjes bestonden.
mijn juf had namelijk allemaal nette zwarte of witte of wit met zwarte pakjes aan een jasje en een rok netjes tot de knie of net boven de knie ze had daar op een gouden schakel ketting en prachtige gouden oorringetjes net de grote die je altijd zoekt en nooit kan vinden.
maar mijn vriendinnetjes praten over hun droom trouwjurk of prinsessen jurk maar ik droomde n over een Chanel pakje een vaatdoekjes gele.
toen ik voor het eerst van die juf les had was ik namelijk onder de indruk van haar pakje .
na een par manden ging ik is goed kijken ik had toen net achter de naaimachine gezeten dus zag ik hoe mooi het gemaakt en hoe  was en mooi afgewerkt.
ik vond het prachtig.
elke dag bewonderde ik haar pakjes en haar haar dat zat namelijk altijd perfect, zei was ook 1 van de weinige leraren die mij stil kon krijgen en houden.
misschien kwam dat omdat ik haar bewonderden en zei mij altijd een kans gaf 'rustig praten als je boos bent, een rustig blij praten als je ergens blij om bent dan kunnen mensen mee luisteren met je hersenen' zei ze altijd.
maar toen ik heel leuk haar bij haar had gehad droomde ik van mijn vaatdoekjes gele Chanel pakje.
Geel vindt ik namelijk Chanel, ik weet niet waarom maar zie ik geel denk ik CHANEL!
en vaatdoekjes geel is gewoon apart geweldig.
maar goed er zal vast nooit een vaatdoekjes geele Chanel pakje of een ander Chanel pakje aan me hangen want ik ben altijd blut..
alleen als er ooit een Chanel tussen mijn vingers glipt en tussen mijn anderen Fashion helden hangt in mijn kast.
zal ik dat pakje altijd aan doen als ik mijn kinderen ooit naar school breng en als ik nu al zo een Chanel pakje had zou ik mijn al mijn date's met dat pakje rond lopen en als ik mijn handtekening op mijn diploma moet zetten zou ik dat in mijn Chanel pakje doen.
al moet ik ooit mijn kont keren in een rokje en mijn tieten schudden in een jasje of terwijl ik MOET ooit een Chanel pakje hebben.
en geloof me ik zal hem met liefde behandelen en inlijsten als ik hem niet meer pas.
ik zou hem ook een naam geven en iedereen mag naar het pakje kijken maar zo lang je het aanraakt woord ik boos.
als ik het Chanel pakje in mijn handen heb zou ik huilen en mijn beste vriend Nick opbellen huilend en wel.
want naast dat ik droom van een vaatdoekjes geel Chanel pakje bewonder ik Coco Chanel zelf ook heel erg want wauw wat was dat een mooie vrouw! en ik vindt ook dat die vrouw nooit vergeten moet woorden en ik zou mijn kinderen zeker vertellen over mijn Chanel pakjes juf en Coco Chanel zelf want elk kind moet in zijn of haar opvoeding over Coco Chanel gehoort hebbn.
maar goed laten we mijn droom weg stoppen en er voorlopig lekker over dromen en als ik ooit heeeeeel veel geld heb of een vriend vindt met heeeeel veel geld komt mijn droom zeker uit.
en dan kan mijn leven niet meer stuk.

xo love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten