maandag 16 april 2012

praktijk examen

praktijk examen,
het was zo ver om kwart over negen begon mijn praktijk examen.
het vak waar ik het hele jaar onvoldoendes voor heb gehaald en waar het om mensen verzorgen en handel gaat.
mijn klas onderranden ik ook had verkeerd gelezen dus we stonden al om kwart voor negen voor de deur terwijl we pas om kwart over negen naar binnen mochten.
ik wachten in mijn zenuwen op , ik ben niet iemand die nog snel in een hoekje gaat leren nee ik huppelde en danse de gang door en dee vrolijk tegen iedereen.
uiteindelijk was het examen super super makkelijk en heb ik het volgens mij super goed gemaakt.
alleen de Fashion moest er natuurlijk wel zijn ook al was het examen.
nou zo Fashion zag ik er niet uit ik had gewoon een vest aan en een lekker zittende broek.
maar gelukkig had ik mijn nieuwe schoenen aan mijn voeten zitten.
namelijk New Balance na een jaar sparen heb ik ze eindelijk!
en volgens mij brengende ze geluk.
ik ben gister bij de Man At Work door mijn droom jongen geholpen dus ik ben weer aan et sparen voor een nieuw paar ik blijf die schoenen kopen tot dat mijn droom jongen in de Man At Work mij gaat vertellen hoe die heet en zijn nummer op een briefje schrijft en stiekem in de schoenen doos stopt.
dus jongen in de Man At Work in Haarlem ik kom nog heel vaak dit jaar jou kontje bekijken.
mijn New Balance brengende dus vast veelste veel geluk.
naast dat mijn geluks onderbroek mij het meeste geluk heeft gegeven.
ik ben erg bij geloofig en daarom chillde mijn billetjes vandaag in mijn geluk onderbroek die totaaaal geen Fashion heeft.
alleen ik had de perfecte niet/wel Fashion outfit aan voor mijn aller eerste examen dit jaar.
dusja vandaag is niet Fashiondag voor Jet naja op mijn school begrijpen sommige mensen niet eens dat soms kleren bij elkaar vloeken of wat dan ook.
en gelukkig zag ik er nou ook niet schokkend niet Fashion uit.
maar het is wel een hoofdstuk in een geschiedenis boek; Jet een dag niet Fashion.
vandaag draaide het mij toch alleen om een goed cijfer halen zodat ik volgend jaar heerlijk elkedag achter de naaimachine kan zitten en de heledag aan Fashion kan denken.

xo lovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten