donderdag 26 april 2012

H&M

H&M,
je kan wel zeggen dat ik vaker in de H&M ben dan dat ik voor mijn examen leer.
maar  nu was de aids collectie er weer!
elk jaar komt de aids collectie bij de H&M en halen ze geld op met Fashion voor aids.
nou beter kan het niet in de wereld.
en tja als iets goed voor de wereld is of voor de natuur moet ik het kopen.
gister avond mocht ik namelijk al mee met mijn bff Lotte om na sluiting tijd te shoppen in de H&M.
dus ik was vandaag al aardig blut maar gelukkig had ik nog een paar cado bonnen liggen waardoor ik mijn jack die ik wou kon kopen.
een paar weken wachten ik al op dat jasje!
en toen ik om 5voor elf op mijn mobiel keek en mijn vlinders in mijn buik al voelde kon ik het niet meer houden.
ik was om 11uur uit en dan zou ik meteen racend met de bus naar huis gaan om dan vervolgens kei hard naar de H&M te fietsen om daar dat eene jasje te kopen.
en jajajajajajjaaj met mijn tijgerprint blouseje om mijn bovenlijf en mijn leren broek te strak om mijn boven benen kocht ik mijn jasje!
hij kan ook nog eens binnenste buiten en dan heb je een ander jasje maar wauw wat was ik blij toen ik de pin automaat 'geslaagt' zag staan en wist dat het jasje van mij was.
het printje vind ik geweldig aan gezien ik altijd dat soort printjes in mijn aantekeningen schrift maak omdat ik een puber ben en me 24/7 verveel in de les.
toen ik thuis kwam heb ik pas middag gegeten ik sterfte namelijk van de honger maar Fashion boven eten.
na mijn boterhammen met hagelslag heb ik mijn jasje gefiert met een bak vanille ijs.
het liefste woon ik de komende 8jaar in dit jasje maar dat kan jammer genoeg niet..
dus zal ik dat jasje dragen met Fashion en hang ik hem op mijn 'bijzonderen jasjes' kapstok in mijn ini mini kamertje.
mijn moeder heeft het jasje nog niet gezien want ik heb het jasje stiekem gekocht want nu ik dat jasje heb gekocht ben ik blut zwaar blut..
maar mijn mama zou vast het jasje geweldig vinden en door de vingers zien dat ik nu blut ben.
mij maakt het niet uit of ik nou blut ben of geen eten heb als ik maar Fashion heb.
nu ik mijn jasje heb kan ik nu rustig voor bereiden om mijn moeder te vertellen dat ik blut ben en geen zakgeld of kleedgeld meer heb en zelf ben ik ook niet blij want ik heb gister mijn kleedgeld en het is nu al op.
maar jaaa ik kan wel trots en blij met mijn jasje rond lopen en jongens versieren met mijn jasje.
dus stiekem ben ik het gelukkigste meisje op heel de wereld.
xo lovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten