donderdag 22 maart 2012

Vogue Nederland

Vogue Nederland,
Eindelijk is het zo ver Vogue Nederland is er!
wauw! het voelt alsof ik verlieft ben zo voelt het de hele dag.
ik stond om tien voor 7 op naja mijn moeder maakte mij wakker met de woorden;'JET WAKKER WOORDEN!' ik was meteen wakker want toen ik mijn BlackBerry ontgrendelde zag ik de datum 22 Maart staan, de datum van Vogue.
door mijn helelijf gierde de zenuwen Vogue zenuwen.
jammer genoeg kon ik gister niet naar Amsterdam want anders had ik gister de hele nacht op gebleven om de Vogue te lezen maar nu ben ik bang dat ik toch echt vannacht de hele nacht met een knot op mijn hooft en leuke rappers in mijn oortjes heerlijk de hele nacht de Vogue ga lezen.
en geloof me ik denk dat ik de hele dag heb afgeteld wanneer ik eindelijk de Vogue in handen zou hebben.
en om drie uur na mijn wiskunde toets gemaakt te hebben waar ik waarschijnlijk een tien voor heb want ik heb wiskunde hersenen.
rende ik zowat de school uit en fietsende ik heeeel snel naar de sigarenboer om daar eindelijk mijn Vogue te gaan kopen.en toen ik voor het eerst oog contact had met de Vogue Nederland.
ik dacht dat ik ging flauw vallen. mijn hartje ging van boem boem boem. en de zweethanden kwamen ook eventjes langs.
want omg wat is de Vogue Nederland mooi prachtig en hele maal hip!
en toen ik eindelijk mijn geld had betaalt fietste ik met 700 kilometer per minuut naar huis.
ik dacht alleenmaar ; VOGUE VOGUE VOGUE!
en ik  ben eerlijk de Vogue brengt geluk want met die 700kilometer per minuut en Fashion blindt zijn geeft ongelukken.
want na drie keer bijna dood te zijn in het verkeer heb ik met trots aan mijn moeder de Vogue laten zien en meteen boven op mijn bedje de Vogue gelezen.
eerst heel voorzichtig open maken en eventjes Vogue aan mijn neus gezet om de geur van Vogue te ruiken.
en daar na zonder woorden en dat is bijzonder de Vogue bekeken.
ik denk dat ik de Vogue eerst 5keer heb door gebladerd en gekeken en toen pas besefde dat ik hem had, ik had de Vogue Nederland in mijn handen sterker nog in mijn handen en ik was hem aan het lezen in mijn ini mini kamer!
 het was alsof de hemel op aarde was.
alles was weg en zag de Vogue Nederland foto's door mijn hersenen dwalen, mijn wiskunde hersenen waren ver te zoeken want de wereld was weg om mij heen.
het maakt me niet meer uit dat ik geen love heb ik ga met Vogue Nederland trouwen.
ik zou er bijna een boek over kunnen schrijven.
wauw ik genoot heerlijk van Fashion en eindelijk kon ik weer denken aan Fashion in plaats van school.
ik zit namelijk nu in mijn examen vmbo-k ik ben de oudste van de school alleen nu ik 'vierde klasser' ben draait alles om examen.
pff ik woord er gek van! ik kon niet eens meer normaal aan Fashion denken.
maar gelukkig is de Vogue de pleister van mijn gebroken Fashion hart.
en na anderhalf uur heerlijk genoten te hebben van Fashion heb ik meteen mijn MacBook gepakt om de wereld te vertellen hoe verlieft en blij ik ben met de Vogue Nederland.
nou ik weet zeker dat ik morgen met wallen van 90meter op school aan kom want geloof me ik lees de hele nacht door de Vogue keer en keer op nieuw.
maar zeker een shout out naar de Vogue Nederland makers. nee jullie krijgen al mijn liefde en jullie zijn de helden van mijn leven!

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten