donderdag 12 april 2012

Buddha To Buddha/By Tess

Buddha To Buddha/By Tess,
dit weekend was het zo ver mijn SWEET16!
ik vierde het met mijn beste vriendin Eva en het was een top feest.
heb de hele avond gedanst en ge sjanst en mijn billen geschut in mijn tijgerprint broek.
en heb natuurlijk veelste veel cado's gekregen alleen ik denk wel dat ik een paar 'Jet' cado's heb gekregen.
zo als een Josh armband of nagellakjes.
en van mijn bff Lotte heb ik mijn droom cadeau gekregen namelijk een By Tess trui!
ik droomde er al drie maanden over om zo een trui aan mijn bovenlijf te hangen.
en spaarde er hard voor tot dat Lotte op mijn feest binnen kwam ze zag er prachtig uit hele maal Lotte vol met Fashion ik genoot alleen al van hoe ze er uitzag want ik hou der van dat mensen zich zelf met Fashion zich kunnen kleden en als nog zich zelf kunnen zijn.
het is moeilijk want dat zie je bijna bij niemand maar gelukkig is Lotte daar pro in.
maar Lotte kwam met een doosje aan lopen.
ik wist niet wat ik moest verwachten dus begroeten Lotte met een zenuwachtige te vrolijken groet.
misschien was ik te vrolijk alleen omdat ik zo blij was dat Lotte weer der zelf was in haar Fashion want wauw want vindt ik dat leuk.
alleen ik mocht eindelijk het doosje openmaken.
en wat zat daar in? JA een By Tess trui!
ik was het blijste puber meisje op aarde.
dit was wat ik wou en die gekke Lotte koopt het voor me.
want een By Tess trui is Fashion nee meer dan Fashion!
en had Lotte ook nog mijn twee lievelings kleuren gekocht namelijk geel en roze.
ik krijg gewoon nu ik het weer typ de kriebels in mijn buik van die By Tess trui.
en natuurlijk de eerste dag school liep ik met volle tros met een By Tess trui rond.
iedereen moest zien dat ik Fashion had en een By Tess trui aan had.
ik kan nu nog huilen van geluk want zo blij ben ik nog steeks.


maar van mijn anderen vrienden heb ik wel eens waar een Buddha To Buddha ring gekregen!
een jaar geleden wist niemand wat of wie Buddha To Buddha was maar ik had al een vest van Buddha To Buddha maar nu wil opeens de hele wereld Buddha To Buddha omdat het Fashion is.
daarom kreeg ik van mijn vrienden een Buddha To Buddha ring.
naast die ring kreeg ik ook een tas een 'hotel'tas zo als ik het noem alleen op de achtergrond het liedje ... te horen pakte ik mijn cadeau uit en daar was die dan mijn Buddha To Buddha ring!
wauw wat was ik blij phoe hee drie weken af te wachten wat mijn cadeau was wist ik het eindelijk.
alleen hij was te groot... dus ik vervolgens terug naar de winkel en jahoor ik maat 17 passen die was te klein! ik heb ook normaal ring maat 17,5 alleen die was er niet.. alleen mij gebeurt dit natuurlijk.
maar goed dat mag de pret niet drukken want maat 18 is dan wel iets te groot maar is als nog helemaal Fashion.
ik zeg altijd Sex Drugs and Fashion en een Buddha To Buddha ring hoort dat wel bij beetje grof maar toch ook wel vrouwelijk ik moest wel een vinger leeg maken voor mijn Buddha To Buddha ring aan mijn ringenhanden maar dat is gelukt want ik heb namelijk heeel veel ringen altijd om omdat ik voor elke reden of overwinning een ring koop en om mijn vingers schuif maar deze Buddha To Buddha ring MOEST om mijn vingers.


xo and love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten