vrijdag 6 april 2012

witten broeken

witten broeken,
mijn mening ga ik niet geven over witten broeken want ik vindt ze niet geweldig.
de zon schijnt vandaag weer een beetje en de witten broeken woorden weer uit de kast getrokken.
ik heb in totaal 1 witten broek die ik never nooit draag hij is super vet met gaten enzo dus ga ik hem zwart verven.
ik ben er ook achter gekomen hoe goed koper de witten broeken hoe mooier ze zijn kijk op de markt of in de C&A daar hangen de mooiste broeken maar die H&M dingen  en Hema witten broeken zijn lelijk.
in een witten broek moet je een kont hebben punt uit.
alleen vrouwen pas op jullie denken allemaal heel slim te zijn door een string onder een witte broek aan te doen maar als een witte broek door schijnt schijnen jou billen ook door.
dus koop gewoon een witte hipster.
bij  oude vrouwen een witten broek vind ik prachtig zo een beetje wijt uitlopend aan de onderkant en een goede kont.
ik ben geen fan van een witten broek.
maar ik kan zeker genieten van witten broeken Fashion.
kleine kindjes die na 5minuten hun witten broek vies maken een oude vrouw die zich sexy voelt omdat ze eindelijk weer een lekkere kont heeft gestessde bak fiets moeders met All Stars onder hun witten broeken en puber meisjes die versiert willen woorden.
jongen en witten broeken zijn eng.
als je als jongen een witten broek Fashion kan maken vindt ik het knap want de meesten kunnen het niet maar een witten broek met een v-hals shirtje of een lage o-hals shirtje is zwaar Fashion
spijker en donker blauw en een witten broek geeft wonderen!
als je dat met Fashion combineert ben je een wonder.
het is eigenlijk vrij simpel een wittenbroek met een blauw gestreept shirtje en een spijker jasje en vete All Stars of rode Vans.
mijn moeder is een wonder want zij kan gelukkig een witten broek combineren alleen ik ben altijd een tark geweest die met haar witten broek gaat stoepkrijten.
maar stop! ik irriteer me aan de mensen die TE vroeg witten broeken aan doen!
hallo! witten broeken horen in de zomer en lente NIET in de winter!
iedereen zijn eigen stijl maar soms niet je loopt voor lul in de winter met een wittenbroek en dan mag iedereen je ook gewoon pesten vindt ik want je eigen stijl kan je ook houden zonder een witten broek in de winter.
en voor de pubermeisjes doe gewoon een normalen onderbroek er onder de jongens versieren jullie alleen omdat jullie kont door schijnt.
maar gelukkig zijn witten broeken niet echt een probleem in Nederland want meestal doen wij ze gewoon goed aan.
als ik soms in anderen landen kijk denk ik phoe hoe wat ben ik blij dat ik hier niet woon wat een witten broeken verneukers.
dus eigenlijk ben ik wel trots op ons kleine mini landje!

xo lovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten