maandag 12 maart 2012

Kinder Mode

kinder Mode,
heerlijk om te zien hoe kinderen vrolijk kunnen zijn om in een stippel panty en hun net nieuwe laarsjes naar school te gaan.
de meisjes die rond zwieren over de staarten en verliefder naar hun jurkjes kijken dan naar de jongens die hun leuk vinden.
ik was ook zo alleen bij mij is het blijven hangen ik ben 15 en kijk nog liever naar verliefder naar Fashion dan naar jongens.
maar ow ik kan wel een film maken over meisjes van 3 tot en met 10 die genieten van hun kleding.
en die hun moeders met trots vertellen hoe veel complimentjes ze wel niet hebben gekregen over hun nieuwe rokje.
ik wil ze het liefst allemaal adopteren en de hele dag genieten van hun mini Fashion verhalen en ijsjes eten en weer in de kleine kinderen wereld mee gesleurd woorden waarbij je lief moet zijn tegen je vriendin ander mag je niet op haar mag partijtje komen.
ik heb een enorm zwak voor kleine kinderen, alleen omdat ze van de dingen houden waar ik ook van hou dansen, zingen, hard praten, lachen, en niks serieus nemen.
misschien ben ik ook nog wel een klein kindje maar dat zijn synptonen van de puber ziekte.
maar nu gaan we het over kinder Fashion hebben, maar kinder Fashion bestaat niet dus noem ik het kinder Mode.
kinder Mode, tja allemaal heel leuk maar ze zien er soms niet uit.
moeder ik geef jullie allemaal de schuld!.
halloo je bent een moeder waarom laat jij je kind voor lul lopen sorry hoor een kind mag natuurlijk aan wat die wilt maar voor lul laten lopen gaat te ver.
jij als moeder loopt ook niet graag voor lul en ook als jij niet kan denken en alleen maar denkt aan snoep en Barbie's wil jij ook dat mensen om jou heen jou mooi en goed kleden.
dus doe dat dan ook bij je kind.
mijn moeder heeft vele ruizie's met mij gehad omdat ik wat anders aan wou dan zei wou maar ik ben er gelukkig goed boven op gekomen.
want zonder mijn moeder zag ik er nu nog steeks uit als een kleuter.
kijk als moeder kan je best je kind Mode uitlaten zien.
als jou kind dat roze met bruine rokje aan wilt zorg je dat je een roze/bruin gestreept panty regelt en een bruin of een roze shirtje op dat rokje laarzen er onder en klaar!
makkelijker kan het niet.
en zelfs meisjes met een beetje jongens Mode in hun kleding stijl vindt ik geweldig.
wauw die kunnen zo blij zijn met een jongens broek en dan lachend en zachtjes in je oor fluisteren ; 'eigenlijk heb ik een jongens broek aan maar mama zei dat ik hem ook wel aan kon,hihiihihihihi''
en dan met uit H&M vest een snottebel afvegen.
misschien geniet ik wel net zo veel van de Fashion van kinderen dan van hun gedrag.
als kind moet je wel een beetje ondeugend zijn en net zo veel onwetend van je leventje genieten als een puber.
en als kind mag je ook vies zijn scheuren in je broek ladders in je panty stift strepen op je net nieuwe jurk en dat vies hoort bij kinder Mode.
ik hou van fotograferen voor al Mode fotografie vindt ik leuker dan leuk maar kinderen fotograferen is geweldig zo leuk hoe trots ze poseren en vragen stellen over mijn grote camera.
'Waar is dat voor?' 'Mag ik eens een foto van jou maken want jij bent leuk?' 'als ik hier op druk wat gebeurt er dan?' ze zijn meestal zo geïnteresseerd in jou terwijl jij dat niet in hun hoeft te zijn maar als jij maar mee doet in hun wereldje vinden ze je tof.
ik doe alles dansen op K3 twee inplaast van 1 boekje voorlezen stiekem snoepjes eten en zelfs doe ik zout in hun moeders koffie met die kleine wezentjes.
maar stiekem hebben ze altijd wel verstand van Mode alleen hun moeders leren anderen Mode aan.
dus alsjeblieft moeders het begint bij jullie als jullie jullie kind niet leren over Mode dan komt het nooit meer goed geloof me maar want echt je kind woord dan zo een futloos kind waar Mode ver te zoeken is.
en als jullie jullie kind goede Mode aan leert komt het goed en soms heb je geluk zoals mijn moeder want die kreeg een kind die Fashion kreeg dus doe je best als moeder.
want o je kind woord zo ongelukkig zonder Mode en kan geen love in hun puber leven vinden en woord ook later gepest op hun werk.
want uiterlijk telt het eerste mee ook al zeggen mensen van niet maar ik ben een gemiddelde puber en ik kijk eerst naar het uiterlijk en dan doet iedereen, het is de harde waarheid maar het is toch echt waar.
dus succes en verbeter het leven van jullie kindertjes moeders!
en als u het niet weet kom of mail naar mij want dan leer ik het u kind aan en ga ik heerlijk een dagje winkelen en genieten van u kind, want wauw ik hou van kinderen.
ik weet nog toen ik mijn eerste prinsessen jurk kreeg mijn oma had hem gemaakt achter de naaimachine en ik denk dat ik er 2jaar in geleefd heb en toen kreeg ik een nieuwe maar het was mijn droom jurk en ik wou der in trouwen en stiekem wil ik nu nog trouwen in die prinsessen droom jurk.
en ik kan ook nog mijn tule rokjes herinneren een blauwe ik was der verlieft op en liep huppelend naar school om vervolgens aan al mijn vriendinnen mijn nieuwe rokje te laten zien.
ik weet zelfs nog dat het lente was en de zon scheen de hele tijd op mijn neus toen we buiten aan het spelen waren en ik rondjes aan het draaien was om te kijken hoe mooi mijn rok rond draaide.
dus gooi graag u kinderen bij mij en ik ga winkelen achter de naaimachine hun droom jurk maken en zelf mijn longen uit mijn lijf zingen op K3.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten