donderdag 8 maart 2012

Fashion-feest dag/ flirt dag/Nationale vrouwen dag,

Fashion-feest dag/ flirt dag/Nationale vrouwen dag,
ja ik had het vrij druk vandaag.
het was natuurlijk een Fashion-feestdag maar ook flirt dag en ook nog eens nationale vrouwen dag.
met de nationale vrouwen dag dee ik eerlijk gezegd niet zo veel aan.
maar Fashion-feestdag dee ik misschien iets te veel aan.
want Marni is vandaag bij H&M!
ik stond vandaag natuurlijk met 1000 vlinders in mijn buik op, en lachte de heledag.
het begon vandaag om half zeven toen mijn moeder mij wakker maakten, ik had heerlijk gedroomd omdat ik had gedroomd dat ik iets van de Marni collectie had.
dus ik heb mijn moeder wel anderhalf uur aan der hooft verteld dat Marni vandaag bij H&M is ze had namelijk gister avond gezegd 'euhm morgen wel eventjes zeggen dat Marni is want ik ga het vergeten'
en ja dat heb ik gedaan.
zelfs toen ik op school zat heb ik der 5keer smst.
ik weet dat ik erg ben maar ik leef voor Fashion.
en om 9 uur schreeuwde ik en Nick de school bij elkaar dat Marni begon en om 10uur deden we het nog eventjes over want om 10 uur ging de store online open.
en ik heb wel tot 1uur in de spanning gezeten.
maar in de pauze toen ik met mijn bff's alle jongens zat te bekijken op school, belde ik mijn moeder om te vragen hoe het was.
en toen opeens zegt ze dat ze het had besteld!
ik stond te springen gillen dansen en zoende mijn bff Lotte in der gezicht.
alle populaire sportklas jongens keken me aan alsof ik gek was.
maar dat kon mij niks schelen ik had Marni!
maar toen ik bij wiskunde kwam ging ik op de stoel staan en drie rondjes springen op die school.
wauw wat was ik blij.
echt een beteren moeder kan ik niet wensen want



want dit jasje en shirtje hangt binnenkort aan mijn schouders!
en ohjaa! ik zag er vandaag ook nog Fashion uit, want het is een Fashion-feest dag.
en ook nog flirtdag ja dat is dus eigenlijk een beetje apart verhaal.
namelijk ik hou van flirten maar ik kan het niet goed.. en ik dacht misschien als ik vandaag met iedereen ga flirten vind ik misschien mijn droom liefde.
maar nee jammer genoeg werkte mijn 'dag schoonheid, of is dat jou naam niet?' 'mijn jas is roos Facebook is blauw daarom zeg ik; IK HOU VAN JOUW!' flirt/opening zinnetjes niet..
dus hou ik het maar bij de Fashion dat is mijn specialiteit en in flirten ben ik toch niet zo goed
maar met iedereen flirten is wel leuk! ik denk dat ik vaker een flirt dagje ga houden, misschien vindt ik dan mijn droom jongen zo opeens tegen tussen al die jongens op school.
ik blijf altijd hopen want je weet het nooit!
maar als je bezig bent gaat de tijd sneller dus als ik me bezig hou met Fashion gaat de tijd dat ik wacht op mijn droom jongen vast sneller.
maar mijn ogen voor Fashion jongens blijven wijd openstaan.
en ondertussen werk ik nog een beetje aan mijn flirt/openings zinnen.
maar nu ga ik genieten en wachten op de geur van Marni.
want jong en wild ben je maar 1keer en Fashion tja je moet het hebben anders heb je dikke vette pech.

dus ik zeg dikke doei met een vette knip oog een lucht kus en ik doe ook nog een mooie modellen pose.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten