dinsdag 6 maart 2012

Marni bij H&M

Marni bij H&M,
het is al een tijdje bekent maar Marni komt bij H&M.
donderdag is de grote dag.
dan is het Marni dag.
jaja en ik moet wel zeggen dat ik de liefste moeder van de wereld heb, want zei zit donderdag om 10uur klaar.
om voor mijn Marni te bestellen.
donderdag heb ik de heledag vlinders in mijn buik en dansen mijn Fashion hersenen door mijn hooft.
ik woord er vast bij elke les uit gestuurd omdat ik te druk ben.
maar dat maakt mij niet, het is een feestdag een Fashion feestdag.
ik drink ook vast 7 flessen water en ik haal wel 15 repen chocola uit de snoep automaat.
want o ik ben zo zenuwachtig die dag.
ik ben nu al helemaal zenuwachtig voor donderdag.
donderdag sta ik springend op en geef mijn moeder de liefste kus die ze ooit heeft gehad.
ik knuffel haar dood en maak een kopje koffie voor haar.
want nu wil ik iets waarbij ik op mijn sweet16 ga schitteren en waarbij alle jongens verlieft op mij woorden.
hoop ik.
Fashion jongens want anderen jongens hoef ik niet.
ik hoop dat mijn moeder door heel Nederland heen komt om voor mij Marni te kopen.
ik denk dat ik de heleschool ga zoenen als ik het smsje vaan mijn moeder krijg dat ze Marni voor me heeft.
zelfs elke nerd bak ik op zijn bek.
ik ga dansend door alle gangen met de liedjes van Polska Gers Pardoel NoizBoiz AdjeDonnie en zelfs met de liedjes van Otis Redding.
want wauw wat zou ik dan blij zijn.
Marni is echt top punt Fashion.
en alles is helemaal perfect aan die collectie.
geen 1 kritiek puntje, niks, nope.
noem mij maar gek maar ik loop gewoon niet voor lul.
Fashion is soms gek maar wat jij aan hebt is gekker.
zeg ik altijd.
maar de heleschool zal weten dat ik mijn Marni heb, en als ik niet meer jong en wild ben zullen mensen weeten dat ik toen die Marni collectie van 2012 had.
het is gewoon een histories moment ik kan er wel een boek over schrijven.
en tip, ik zou niet met mij beginnen over Marni uberhoudt niet over Fashion want je komt dan niet meer van mij af.
maar eerst Versace en nu Marni dat ik dit nu mag meemaken in mijn puber leven.
echt ik geniet meer dan elke anderen puber dan ook van mijn puber leven ik feest ik drink ik eet en ik doe soms dingen die mijn papa en mama niet mogen weten.
alleen Fashion is toch ook iets wat mij elkedag 10keer gelukkiger maakt.
ik weet ook al precies wat ik op die historische dag aan doe en ik zou nooit vergeten wat ik aan had met de Versace Fashion feestdagen en ook donderdag zou ik niet vergeten.
het voelt alsof ik jarig ben die dag.
en gelukkig ben ik ook bijna jarig, eindelijk 16.
eindelijk elk weekend doen wat mijn papa en mama niet mogen weten drinken feesten en de snoller uithangen met mijn bff's.
en hopelijk kan ik ook ooit een weekend de stad gek maken met Marni.
maar ik geloof in mijn moeder!!
want ik denk dat ik zonder haar niet Fashion zou zijn aangezien zei mij vanaf mijn 4de vertelde wat Fashion is en dat je er altijd goed uit moet zien.
en daar ben ik haar elkedag nog dank baar voor.

xxlove.

2 opmerkingen:

  1. wat ben je toch een moppie!!!(als ik maar betaal hahaha) Oh, enne...vanavond, die liefste kus, dikke knuffel en koffie staat Jet!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze reactie is van je liefste moeder, maar dat begreep je natuurlijk al!

    BeantwoordenVerwijderen