woensdag 1 augustus 2012

Niels Littooij (Nieslon, De Beste Singer-Songwriter van Nederland )

Niels Littooij (Nieslon,De Beste Singer-Songwriter van Nederland )
ik zou nooit zijn bege broekie vergeten waar hij zijn spijker achtige licht blauwe blouse op gemacht had vergeten.
er waren wel een paar mensen met 'Fashion' voor bij gekomen bij de De Beste Singer-Songwriter van Nederland  maar toen Nielson begon te zingen was ik verlieft.
het eerste wat in mij opkwam was ; waarom zijn er geen Nielson's in mijn leeftijd?
want Nielson heeft de perfecte jongens Fashion, en het tweede wat in mij op kwam was; elk debiel goudvisje kan zien dat meisjes op NielsonFashion vallen dus wanneer gaan die puber jongens zich eens keer kleden als Nielson?!
naast dat ik van mijn katten Sjaakie en Doortje hou en van Fashion hou, vindt ik liedjes schrijven ook tof jammer genoeg kan ik niet zingen maar songteksten flans ik zo uit mijn vingertjes meestal zingt mijn beste vriendin Laura mijn liedjes en schrijf ik ze.
en daarom dacht ik he wat een leuk programma en toen dacht ik he wat is Nielson leuk.
want kom op elke vrouwelijk iets is die avond verlieft geworden op Nielson.
eerlijk gezegd vindt ik jongens Fashion heel moeilijk uit te leggen want jongens hoeven er niet helemaal Fashion uit te zien maar ook niet alsof ze 24/7 brak zijn dus als je goed naar Nielson kijkt weet je hoe je je moet kleden zo moeilijk is het niet om jezelf een beetje leuk te kleden.
Nielson wint bij mij de Fashion prijs.
hij wint ook de muziek prijs maar daar ben ik niet voor ik ben geboren ik ben namelijk voor de Fashion geboren.
ik vindt het tof om te zien dat iemand zijn eigen Fashion heeft en over Fashion na denkt.
misschien interseert niemand in Fashion die naar de De Beste Singer-Songwriter van Nederland kijkt maar Nielson zijn Fashion moet eventjes verteld woorden en daarom schrijf ik deze blog over hem.
en het leukste vindt ik dat Nielson zijn eigen Fashion heeft waar hij zich zelf cool in voelt.
dus als je dit ooit leest Nielson dan weetje dat ik verlieft op je ben en weet je ook dat je Fashion hebt en dat ik dat meer dan geweldig vindt.
gelukkig heb ik al een broer die zich zelf normaal kleed dus hem hoef ik niet de NielsonFashion te laaten zien maar ik ken wel een paar jongens die wat NielsonFashion kunnen gebruiken.
maar nu ga ik op zoek naar mijn Nielson op het witte paard en ga ik door met #NielsFashion twitteren.

dikkedoei een lucht zoen en een modellenpose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten