maandag 6 augustus 2012

Gamma verf en een iPhone (Pim's Muurschilderingen)

Gamma verf en een iPhone (Pim's Muurschilderingen),
Mijn broer zijn leven is op dit moment Gamma verf en zijn iPhone.
Want het is drukjes bij Pim's Muurschilderingen.
Ik wist wel dat mijn broer Pim talent had maar gelukkig zien nu meer mensen dat hij talent heeft.
Vroeger toen hij in zijn puber jaren zat en ik in mijn begin puber jaren zat, zetten hij kei hard Acda & De Munnik op en ging hij tekenen ik hoorde de muziek van Acda & De Munnik ook in mijn kamer alleen ik zat rustig jurkjes te ontwerpen en zachtjes mee te zingen met de muziek mijn broer zong te hard mee en kwam af en toe kijken wat ik maakten of liet hij trots aan mij zien wat hij had getekent.
Meestal waren het japansen stripfiguurtjes of een huis, dus de creatief-iefietijd zat er al vroeg bij mijn broer in.
Mijn broer en ik lijken veel op elkaar alle bij knetter gek en allebei zo eigenwijs als ik weet niet wat, alleen 1 ding hebben we niet gemeen Pim is namelijk heel netjes zijn kamer was altijd helemaal op geruimd en hij kleurde binnen de lijntjes en mijn kamer was een rommel en ik kleurde nooit binnen de lijntjes.
Daarom doet mijn broer zijn muurschilderingen zo goed!
Ik weet niet hoe maar hij heeft magie in zijn vingers.
En gelukkig vinden meer mensen dat het is blijkbaar Fashion om een tekst of iets anders op je muur te laten schilderen en daarom heeft mijn broer het zo druk.
Ik ben natuurlijk apen trots als zusje van Pim's Muurschilderingen maar dat kan jullie vast niet veel schelen.
Pim heeft het nu druk en heeft zelfs door heel Nederland schilderklusjes ik heb niet zo veel verstand van huizen Fashion maar aangezien mijn broer ook nog architect woord later weet hij wel wat in is ja en nee.
'muurschilderingen zijn wel Fashion wacht maar af Jet!' zei hij toen ik net een hap van mijn burger McDonalds nam en ik hem net had afgekraakt op zijn idee om Pim's Muurschilderingen op te gaan zetten en inderdaad hij had gelijk het is Fashion.
wat het lijkt wel prijsjes dagen bij V&D want iedereen wil wel een muurschildering van Pim.
Persoonlijk vindt ik het niet veel geld 1 zo een schilderingen dus tja als ik 50+ was en ik een eigenhuis had zou ik wel een foto van mijn kinderen op de muur van mijn keukenmuur laten schilderen of een recept van een appeltaart ofzo alleen om mijn huis leuker te maken.
dus als ik jullie was zou ik een kijkje nemen op http://muurbeschilderen.webklik.nl/page/muurschilderingen
of op http://www.facebook.com/media/set/?set=a.446628547776.209149.563272776&type=3#!/Muurschildering
Pim komt overal met de auto dus zelfs mensen in Belgiƫ Zweden of Brabant kunnen hem opbellen en vertellen wat ze op een muur willen hebben.
geen zorgen Pim is spontaan en bijt niet hij is ook net zo goed opgevoed als ik en zou er Fashion uit zien want mijn broer heeft gelukkig ook Fashion en ruikt altijd lekker naar een lekker mannen luchtje.
dus wat zitten jullie mijn blog nog te lezen je bent totaal niet cool als je nog geen muurschildering hebt dus hup ga naar  http://muurbeschilderen.webklik.nl/page/muurschilderingen
en bestel een muurschildering.

dikke doei een lucht zoen en een modellen pose
en ohja hij is ook op Twitter te vinden https://twitter.com/Pimsschildering

Geen opmerkingen:

Een reactie posten