dinsdag 21 augustus 2012

Milaan

Milaan,
voor mijn 16de verjaardag kreeg ik een shopreis naar Milaan jaja noem mij maar verwend maar ik heb drie dagen lang genoten van het geluid van een pinpas dat door een pinapparaat ging.
vrijdag werd ik wakker gemaakt door mijn moeder met een kus op mijn voorhoofd en de woorden 'het gaat gebeuren jet over een paar uurtjes zijn wij in Milaan'
in het vliegtuig zetten ik kei hard mijn jongens muziek op slapen kon ik niet ook al moest ik om half 5 opstaan die ochtend ik had vlinders in mijn onderbuik mijn moeder las het boek dat ik had mee genomen ik lees toch nooit boeken want ik kan ook niet lezen maar mijn mama vermaakte zich met mijn puberboek.
toen we landen in Milaan namen we een taxie naar ons hotel gooide we de koffers neer dee ik mijn havaina's aan die mijn beste vriendin Laura mee had genomen uit Braziliƫ en gingen we shoppen.
die drie dagen lang hebben wij alleen maar geshopt en gegeten.
die kerk zijn we langs gelopen we zijn ook niet in 1 museum geweest of iets toerist achtig gedaan.
maar Italiƫ is zo wauw en Milaan is meer wauw dan wauw.
mooie mannen lekker eten mooi weer en te veel Fashion.
heerlijk om de duurste winkels in te gaan en zo een grote bewaker de deur open doet en je netjes gedag zegt.
de geur van Milaan zit nog steeks in mijn neus en ik ben voor mijn leven gelukkig.
Abercrombie zijn we natuurlijk ook in geweest en wat zou ik toch graag in Abercrombie willen woonen of willen kamperen oor twee nachtejes ofzo gewoon je tent tussen de truien en lekkeren mannen.
en de geur van abercrombie wauw kan ik alleen maar zeggen als ik ooit een love krijgt moet hij dat luchtje hebben anders praat ik niet met hem.
de eerste dag hadden we al 1 koffer vol geshopt en ik kon niet wachten tot de volgende dag.
dag twee was ook shoppen shoppen en nog eens shoppen.
pashokje in pashokje uit , en mijn complimenten naar de pashokjes trouwens! ze zijn groot goed licht alleen de gordijn hokjes ben ik nooit zo van maar blijkbaar de itilaanen wel maar da zag ik door de vingers heen want die groten hokjes maken alles goed.
dus je kan wel zeggen dat ik verliefd ben geworden op Milaan.
ik dacht mijn toekomstige love mij alleen gelukkig zou kunnen maaken met een reis naar Disneyland maar hij kan mij denk ik ook behoorlijk blij maken met een reis naar Milaan.
de eenna laatste dag wouden wij de bus regelen naar een outlet wij hebben serieus heel Milaan rond gelopen voor dat stomme bus kantoortje toen wij het kantoortje hadden gevonden was hij dicht ja hij ging om 3uur dicht en wij waren er om 5over 3 maar eerlijk gezegd vond ik het niet zo heel erg want nog een dagje in Milaan is leuker dan zo een stomme outlet.
de derde dag vond ik eindelijk een broek waren mijn heupen van 8meter in paste.
Ook haalde we de derde dag het 450ste ijsje want wij hebben daar het lekkerste puure chocolade ijs gegeten
Dus je kan wel zeggen dat ik het meer dan naar mijn zin heb gehad met al die leuke droom itilaanen
Nu ga ik mij vermaakten op Texel met al de boeren jongens en bier.

xolove.

2 opmerkingen:

  1. Jett, Waar blijven die fashionfotoos?!? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooww die koomen snel! volgende blog zitten er al een paar in denk ik :)

      Verwijderen