donderdag 19 juli 2012

Scouting kamp op Vinkeveen

Scouting kamp op Vinkeveen,
het is zo ver na een jaar zenuwachtig te zijn en berichtjes van 'ik heb zin in kamp' te tweeten is het zo ver morgen stap ik om 7uur een bootje in en vaar ik 9uur achterelkaar achter een boot aan om in de avond aan te koomen op een eiland in Vinkeveen.
ik vindt het heerlijk om 1week buiten te zijn te zeilen lol te trappen en zielig op een Dixi te plassen.
ik ben ook een weekje totaal van de wereld afgesloten geen vervelende jongens die je dumpen geen ouders die zeggen dat je te lui bent en zelfs geen boosheid omdat het stoplicht te lang op roodstaat.
mijn haar is op kamp een soort ramp met klitten en mijn nagellak ziet er niet uit.
normaal zou ik helemaal gek woorden in de normalen wereld maar scouting wereld is anders.
maar Fashion bestaat er niet echt in de scouting wereld..
jammer maar nee het kan gewoon niet ik loop in een blouse dat ik half heb opgepimt met een lintje en een Dorus&Doortjes Rijkers pet waar ik drie hartjes op geverfd heb en op mijn klep JET heb geschilderd.
 een week lang leef ik in 1paar Vans een lelijk groeps trui een soort van broek met een gras vlek en mijn bruine oude bikini ,en ohja laten we mijn donker blauwe banana niet vergeten!
maar het in pakken van mijn kamp tas is erger dan het inpakken van je vakantie tas.
het probleem en grootse smoes van een tas in pak project is 'jamaar ik weet niet wat voor weer het woord?!' oftewel ik wil meer mee dan dat er ooit in deze koffer/tas gaat passen.
ik moest dus mijn helekleding kast in mijn lullige 4persoons weekend tas proppen.
dus iets van 6langemouwen shirtje 14onderbroeken 14bikini's 8bh's 19paar sokken 20hempjes 15'inje broek onder een shirtje of trui' hempjes 9truien en 10spijkerbroeken en ohja mijn knal roze trainings pak ben ik gelukkig niet vergeten.
mijn tijgerprint kaplaarzen zijn ook niet te missen op kamp en zo een drieduizend luchtjes deo's en bodylotion's paste er ook nog in mijn tas.
okeoke ik ben eerlijk ik heb twee groten tassen maar in 1 tas zit mijn kussen slaapzak en toilet tas.
eerlijk gezegd kon mij Fashion bij mijn eindexamen niet scheelen maar kan het mij een week lang niet schelen op scouting kamp.
bijzonder maar waar maar wauw wat is scouting kamp leuk überhaupt scouting is leuk wel waterscouting landscouting is voor anderen mensen.
maar goed ik ben een weekje lol maken lelijk aan het zijn zonder make-up met jongens aan het flik flooien als we het drop in mogen en eet mijzelf ook 70kilo aan met chips snoep en lolly's
maar goed morgen moet ik om kwart voor 6 op om snel te douche nageltjes te lakken en beenen te scheren en dan ben ik een week weg dus ook een week geen blog.
ik mag helaas niet mijn MacBookie mee nemen om een blogie te schrijven maar na kamp kom ik met een super blog want kom op een week geen Fashion, dus ik moet wel na kamp vol gegooid woorden met Fashion en Fashionirritaate's.
maar nu ga ik een weekje van mijn zorgeloosen puber leventje genieten en te veel lachen katten kwaat uit halen en lekker NOTFashion zijn.


xolove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten