woensdag 6 juni 2012

hakken en vrouwen

hakken en vrouwen,
mijn grootste irritatie naast vloekende kleding is vrouwen die op hakken lopen terwijl ze het niet kunnen.
ik ben heel eerlijk want ik loop twee stappen mooi en elegant op mijn hakken en de derde stap hoor je mij al zeuren 'auw mijn voeten' en na de vijfde stap loop ik zo mannelijk dat ik niet meer sexy ben ofzo.
de vrouwen meisjes pubers en meisjes die mini hakjes dragen mogen blijven op de wereld want wauw wat ben je top als je niet op hakken kan lopen maar het toch probeert.
alleen de vrouwen en pubermeisjes die denken dat ze op hakken kunnen lopen en daar door hakken van 20cm hoog gaan kopen om der vervolgens heel zelfverzekerd door de stad heen te gaan lopen terwijl ze er niet op kunnen lopen moeten weg uit de wereld.
hakken zijn vrouwelijk sexy en zwaar pijnlijk maar kom op accepteer als je niet op hakken kunt lopen.
klaar uit de waarheid is hard maar alsjeblieft het kan gewoon niet als je op hakken loopt waar je niet op kunt lopen.
ik heb niet zo een moeite met mensen de waarheid te vertellen dus als jij zo een hopeloos dochter of moeder hebt die niet op hakken kan lopen bel me dan op want ik kom ze wel eventjes de waarheid vertellen.
kijk op hakken lopen kan je oefenen echt waar!
als je net nieuwe hakken hebt moet je elke dag als je thuis komt er op lopen.
eerst ben je teleurgesteld in jezelf dat je maar 10minuten op je hakken kunt lopen maar als je elke dag oefen komt het goed.
en anders draag je gewoon geen hakken.
want niet op hakken kunnen lopen is gĂȘnanter dan door je broek scheuren als de hele school kijkt.
maargoed de puber meisjes mogen op zich wel op hakken lopen ookal kunnen ze het niet.
heerlijk om te zien dat meisjes proberen om op hakken te lopen ze lachen wel en je ziet dat ze een leuk liedje in hun oordopjes hebben maar je ziet ook hun ogen spreken zo van 'auw mijn voeten doen ZO pijn!' alleen die vrouwen met kinderen op een bak fiets die niet op hakken kunnen lopen en dan in hun ogen kunnen lezen zo van 'wauw ik kan zo goed lopen op mijn hakken en ik ben eigenlijk iets te oud voor hakken door de weeks maar niemand ziet dat want ik kan zo goed op hakken lopen' terwijl ze het NIET kunnen sorry maar die vrouwen moeten weg.
elke keer als ik zo een vrouw zie wil ik ze de waarheid vertellen dat het echt niet kan maar zelf begrijp ik dan niet waarom hun moeder niks zegt mijn mama zou mij verbieden het huis uit te gaan op hakken waar ik niet op kan lopen en waarom zeggen die mannen er niks van?! die zien dat toch ook of ben ik nou gek?
ik zou wel een boek kunnen schrijven over vrouwen die niet op hakken kunnen lopen.
voor de puber meisjes heb ik een zwak dus die mogen van mij altijd op hakken blijven lopen terwijl ze het niet mogen.
alleen vrouwen die niet op hakken kunnen lopen is gewoon een Fashion hoe Fashion je er ook uit ziet het is gewoon geen Fashion.
maar goed ik hoop dat mijn blog voor de vrouwen die niet o hakken kunnen lopen en het liefst hoop ik dat als ik vanmiddag op straat loop nergens meer 1 vrouw te zien is die niet op hakken kan lopen.

maar nu zeg ik dikke doei een lucht zoen en een modellen pose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten