woensdag 20 juni 2012

Supertrash EK jurkje

Supertrash EK jurkje,
ik ben zo aan het genieten van mijn leven ik ben 16 geslaagd en heb vakantie.
alleen het Nederlandse elftal is niet aan het genieten van hun leven ze woorden gehaat. ik heb zwaar respect voor die mannen naast dat ik het jammer vindt dat hun met een beetje heen en weer rennen 8milijoen euro krijgen en mijn pa met moeilijk waterleidingen werk niet 8milijoen euro krijgt vindt ik ze tof. de pakjes van dit jaar zijn ook tof!
alleen in alle negatieve depressief berichten en gedachtes van Nederland vergeten we de Fashion.
en dat stoort mij net als die jurk van Adele die ze aan had bij de Grammy's nooit vergeten mag woorden en als nog vergeten woord in de wereld.
maar nu mag zeker het Bavaria jurkje bij Spijkers en Spijkers niet vergeten woorden terwijl de helft van het volk wat er mee liep niet eens weet wat of wie Spijkers en Spijkers zijn.
alleen het Supertrash EK jurkje mag niet vergeten woorden, gelukkig vergeet ik het Supertrash jurkje niet maar zal voor de rest iedereen in Nederland het jurkje vergeten.
Nederland heeft verloren dus hebben de Bavaria Modemeisjes en zelfs het Supertrash jurkje ook verloren.
het Bavaria jurkje heb ik ook natuurlijk alleen het Modemeisjes EK jurkje heb ik laaten liggen ten eerste waren ze iets te duur voor een EK jurkje en ten tweede ik ben een puber meisje die iets te dikken heupjes heeft dus niet alle jurkjes staan mij mooi.
het Supertrash jurkje vindt ik geweldig alle stylen kan je er mee doen en het blijft Supertrash-sexie ik ben een groot fan van Supertrash en daarom was ik ook meteen verlieft.
ik ben niet geïnteresseerd in voetbal dus kijk ook niet echt mee of ik zit op mijn mobiel te klote eet al het eten op of mijn lippen bij lipglossen.
ook heb ik dit jaar geen oranje aan gehad..
nu denk je misschien WTF hele blog over Supertrash EK jurkje heeft ze hem niet eens aangehad.
inderdaad je hebt gelijk maar ik had gedacht dat Nederland door zou gaan en dat ik met mijn bff Laura de volgende wedstrijd in mijn Supertrash EK jurkje ergens in een kroeg met allemaal leuke jongens zou gaan kijken maar nee.
maar ik stippel altijd netjes in mijn hoofd uit wat ik aan ga doen als ik wat nieuws heb.
dus wist ik wel precies wat ik bij onder op het Supertrash EK jurkje zou doen.
en wie is Jet zonder bananaa en haar oude tweedehandse te grote spijkerjack.
ik vindt het heerlijk om Fashion van iets anders te combineren met Fashion van mijzelf en zonderverbazing is dat weer gelukt met het Supertrash EK jurkje.
maar mijn doel van deze hele blog is vergeet het Supertrash EK jurkje niet



en ohja! vergeet Olcay Gulsen ook nooit want wauw zei is geweldig en staat boven aan mijn heldinnen lijstje.


maar nu zeg ik dikke doei een luchtzoen en een modellenpose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten