vrijdag 29 juni 2012

mijn Kuyichi jongensbroek

mijn Kuyichi jongensbroek,

vanochtend was het een klein feestje in mijn hooft want mijn jongens broek was uit de was!
hij lag helemaal perfect mijn naam te roepen in mijn kleding kast.
heerlijk gevoel om je voeten door de broekspijpen van je lievelingsbroek te duwen en vervolgens makkelijk je gulp dicht te doen zonder moeilijk op bed te gaan liggen of omhoog te springen omdat je heupen te dik zijn.
elkedag vertellen mijn broeken stiekem dat ik groteren broeken moet kopen maar 1broek gooi ik never weg mijn jongensbroek.
en het is zo erg dat ik niet 1 jongens broek heb maar 2! toen ik deze lichte jongens broek had heb ik meteen daarna ook een donker model gekocht want jaja ik ben verslaafd aan mijn jongensbroeken.
het zijn niet echt jongens broeken het zijn 'beggie' broeken maar ik noem het gewoon jongensbroeken.
het woord 'beggie'is een mooi woord en maakt het heel vrouwelijk maar toen de beggie/boyfriend broeken in kwamen lagen ze nog niet in de winkel en ik wou met Fashion lopen dus ik trekte stiekem een broek van mijn broer uit zijn kast en liep gewoon met een jongensbroek iedereen lachte mij uit maar een jaar later liep iedereen met de boyfriend/beggie broeken en ja ik heb jullie toen harder uitgelachen dan dat jullie mij uitlachte met mijn jongens broer.
nu zijn de boyfriend en beggie broeken een beetje uit de Fashion maar ey mijn Kuyichi jongens broeken blijven altijd aan mijn heupjes hangen.
ik voel me altijd ook heerlijk een jongen in mijn jongensbroek en luister de heledag gewoon jongens muziek.
Fashion kan me veel schelen maar niet als het over mijn jongensbroek gaat dus doe ik mijn Sting shirtje dat ik van mijn beste vriendin Laura heb gestolen op mijn jongensbroek en eet met mond open en lach om jongens grapjes.
en ik ben niet alleen want Laura is ook fan nummer 1 van mijn Kuyichi jongensbroek als ik eventjes niet oplet heeft Laura mijn jongens broek al aan der kont hangen.
dus mijn jongensbroek is gelieft en ik zou zeker weten dat elke vrouw meisje of jongen deze broek als de hemel vindt zitten de naam van de broek is Lila Relaxed Carrot wat de broek nog chiller maakt elke keer als ik s'ochtens mijn Lila Relaxed Carrot broek aan doe maakt het woordje 'Ralexed'me chill en denk ik don't worry be happy alleen dat 'Carrot'moet me denken aan een wortel.
dus je kan wel zeggen dat ik van mijn jongensbroek hou en als ik hem niet meer pas gewoon inlijst en boven mijn bed hang.
alleen 1min puntje ik kan nergens meer dat model broek vinden van Kuyichi broek en dat maakt me verdrietig..
en ik hou zo van Kuyichi omdat het een merk is waar mijn dikke billen in passen en hun eigenstyle met een snufje Fashion.
ik heb namelijk veel broeken van Kuyichi ook de Lila Slim die verrukkelijk zit en perfect om mijn boven zit en niet afzakt.
jammer van Kuyichi is dat het duur is maarja mijn moeder is te lief voor mij omdat tja met mijn 60 euro kleedgeld kom ik niet echt in een Kuyichi broek dus als ik heeeeel lief met mijn ogen knipper en haar een ontbijt op bed breng vindt ze mij ook heel lief en pas ik sneaky in een pas hokje een Kuyichi broek om vervolgens zo verlieft makend het pashokje uit te stappen dat ze die broek wel MOET
kopen voor mij.
maarja nu kan ik nog genieten van mijn twee jongens broeken.
en om eerlijk te zijn vindt ik een lievelings broek helemaal bij Fashion horen.
en ik zou de komende jaren nog genieten van mijn jongensbroeken alleen moet ik minder chocola eten en minder bier drinken en misschien hulp gaan zoeken voor mijn drop verslaving want anders pas ik over een jaar niet meer in mijn Kuyichi jongensbroek..



xolove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten