vrijdag 25 mei 2012

het verf ramp

het verf ramp,
gister op weer zo een te heten dag in mei dachten mijn buurmeisje Mila en ik onze oude kleding te verven.
ik ging mijn witte broek zwart verven met textiel verf en toen ik de emmer water met lauw water moest vullen om er vervolgend 5scheppen zout in te doen bedacht ik me dat ik mijn water met koud water had gevuld.
tja je kan wel zeggen dat ik na de eerste stap al stiekem kon ruiken dat alles mis zou gaan maar goed mijn positieve gedachtens waren sterker dan mijn slimme volwassenen gedachtes dus ik ging huppelend door met mijn broek verven.
ik ging mijn witte broek verven omdat ik witte broeken haat en ook omdat ik ondertussen door al mijn 3zwarte broeken ben gescheurd.
laten we het er maar niet over hebben hoe ik door mijn 3 broeken ben gescheurd ben maar in iedergevel ben alle drie de keren door mijn broek gescheurd met bewondering van de school of gewoon voor een taras vol met mensen.
maar goed witten broeken kan ik gewoon niet aan en zwarte broeken hebben meer Fashion.
Mila's broekje die ze roze had geverfd was allang klaar en ik moest nog beginnen mijn leven loopt altijd 1uur achter van de hele wereld daarom kom ik ook altijd te laat.
ik doopte mijn witte broek in een emmer zwart water met een plastic lepel en een BBQ-tang.
op de verpakking stond dat ik handschoentjes aan moest doen maar ik ben een eigenwijze puber die denkt dat ze alles kunt dus dacht ik dat ik ook wel zonder handschoentjes mijn broek kon verven.
nou not.
ik had mijn wekker een kwartier later gezet want dus ik een kwartier wachten tot dat om kwart over niet mijn wekker ging ik had namelijk met mijn hooft een uur en een kwartier later gezet..
ik dee maar toch voor de zeker heid twee winkel tasjes om mijn handen en halden mijn broek er uit.
al het verf uit de emmer viel op het zeiltje wat we op de grond hadden gelegd en ik sta weer met mijn domme hoofd in dat verf gelukkig zat mijn droomjongen mij niet te bekijken want wauw het was zwaar gênant.
ik met zwakjes om mijn voeten door huis lopen omdat ik niet wou dat het huis onder zwarte vlekken zou zitten.
maar het grootste ramp is dat mijn hele voeten zwart zijn en mijn handen ook en ik krijg het er niet af tepetiene nagellak remover en zelfs 17keer scrubben onder de douche haalt de zwarte verf niet van mijn handen.
ik kan wel huilen aangezien ik morgen naar Polska ga en ik dus nooit een liefde kan vinden omdat ik wel een automonteur lijk met mijn zwarte handen.
en als dan ooit morgen een leuke jongen me aanspreekt op mijn handen moet ik wel te veel gênante dingen gaan vertellen dat ik niet kan verven en dat ik door drie zwarte broeken ben gescheurd en dan als einde te vertellen dat ik alles heb gedaan omdat ik zwarte broeken meer Fashion vindt dan witte broeken.
dus als er een leuke jongen naar me toe komt morgen of vanavond in de club doe ik gewoon alsof ik doof ben of dat ik mijn stem kwijt ben of ik ren keihard weg want als ik mijn genanten verhaal moet gaan vertellen rent die leuke jongen weg.
gelukkig is dit niet mijn genanste moment in mijn leven  want toen ik met een jongen in de bus stond te flirten en ik de bus uitstapte en tussen de busdeuren vast zat was best nog een tikkie gênanter.
maar gênant of niet het draait toch allemaal om de Fashion.
ook al ben ik niet lenig of kan ik niet sexy dansen ik weet je wel te vertellen wat Fashion is.
maar van mijn Fashion verf ramp heb ik geleerd dat ik alleen crea bea moet zijn achter de naaimachine en met mijn kleedgeld en niet met textiel verf dus de volgende keer koop ik gewoon een nieuwe zwarte broek.

xolovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten