maandag 14 mei 2012

Superdy

Superdry,
Het is eindelijk zo ver ik hoef niet meer te liegen tegen de jongens in de club want nu kan ik zeggen;ik ben 16
8mei was de grote dag mijn By Tess trui hing om mijn boven lijf en mijn G-star broek maakte mijn billetjes bijzonder op 8mei ik weert wakker gezongen door mijn pa en mijn best vriendin Mila en Isa kwamen op verjaardags bezoek.
Fashion zag ik er wel uit op 8mei.
Maar op mijn verjaardag dat ik het vierde had ik mijn aller lievelings broek aan van Tripper en mijn New Belance om mijn voetjes en om niet te vergeten chille mijn Marni jasje ook die dag op me.
Jaja Fashion was wel aan wesig op mijn verjaardag vier dag.
Het jammeren is dat ik wel 16 ben geworden maar me als nog vol een met Skittels chips en ander snoep voor kleine kinderen maar het avond eten is nog erger bij mij het liefst eet ik met de kleine kinderen mee met patatjes appelmoes en twee knakworstjes maar het kook gerecht van me mama heb ik natuurlijk ook beproeft
Op mijn verjaardag vier dag heb ik genoten van de kleine meisjes die met trots hun jurken en rokjes aan mij lieten zien ze weerden mooi als ze rond draaide heerlijk dat kinder meisjes zo genieten van Fashion ook al hebben ze het zelf niet door.
Maar ik heb deze blog niet voor niks Superdry genoemd
Want ik werd 16 en mijn lievelings neef nodigde me uit om wellicht naar de Superdry winkel te gaan om mijn cadeau uit te zoeken
Toen ik het hoorde kreeg ik hart kloppingen en zweet handjes want wauwie een droom dat uit komt
toen we eenmaal in de Superdry winkel stonden wist ik niet wat ik moest kiezen
Flaber gasset zo als de Armoricaanen zeggen
Zo veel Fashion zo veel.
Uit eindelijk heb ik gekozen voor een trui waar ik meer van zou genieten dan iedereen mens op aarde.
Gelukkig kocht mijn neef ook slippers een een shirt dat Fashion had.
Mijn neef is 40 en mijn pa is 53 en mijn broer is 20 en die te knappe jongen op school is 15 en allemaal staat Superdry hun goed heerlijk gewoon kleren met een snuifje Fashion.
Ik heb trouwens een Superdry t-shirtje dat ook zo leuk is maar niet zo vaak draag ik weet wel nog priesiec hoe en wanneer ik hem kreeg
Het pakje lag namelijk al een par dagen onder de kerst boom en aangezien ik een vorm heb van 'te nieuwsgierig voor pakjes onder de kerst boom' ging ik voelen en ruiken en horen
Er viel niet veel te ruiken en horen al helemaal niet
Maar al zit er een cadeau papier om heen ik voel dat het kleding is.
En eerste kerst dag mocht ik als eerste een cadeau uit pakken en zonder enige twijfel was dat het kleding pakje
En toen ik het papier er afscheurde zag ik daar een Superdry shirt
Toen ontwikkelde ik een superdry liefde
Kriebels in me buik zweet handjes en 5minuten eventjes denken hoe ik het ga dragen
Het zelfde gevoel had ik toen ik 6mei mijn Superdry trui uitpakte op mijn verjaardag vier dag
Dus maandag liep ik met volle trots rond met mijn superdry trui iedereen moest hem zien en iedereen moest de zin 'ik ben morgen jarig en dan woord ik 16 en jij lekker niet lekker puh' de hele dag dee ik dansjes en draaide ik in het rond
Want ik had ten slotte mijn Superdry trui aan dus een mini Fashion feestdag.
Het leukste is dat ik never over Fashion met jongens kan praten als ik Marni zeg denken ze dat het een scooter merk is
En als ik begin over Spijkers en Spijkers heb denken ze dat er een nieuw 'doe het zelf' winkeltje is geopend in Haarlem
Behalve Superdry dat merk kennen ze verdomt goed ,wel leuk om die twinkel oogjes te zien van een jongen als je het over iets hebben wat over Fashion gaat wat hun ook weten
Ze praaten wel stoer over drinken, rooken en miesjes maar Fashion doet ze ook wel wat.
Jongens weeten ook wel veel over Fashion meer als me vader maar die heeft weer anderen specalieteiten zo als plaatjes draaien en mijn fiest band plakken
Maar mijn pa weet vast wel de Fashion uit zijn jonge en wilde jaaren gieten wolle sokken ruitjes en laaten we de spijkerblousejes niet. Vegeten
Alleen de jongens van nu kennen alleen Superdry Addidas en Nike Maar ik verwacht geen high Fashion en hun verwachten dat ook niet van hun zelf .
Dus laten we gewoon blij zijn met Superdry puberjongens van nu
Want ik ben ook blij met Superdry.
ps. mijn vader is trouwens wel Fashion want hij heeft een vrouw en een dochter die veel over Fashion denken.
En daarom zeg ik nu dikke doei een lucht zoen en een modellen pose

Geen opmerkingen:

Een reactie posten