donderdag 8 november 2012

NS

beste NS,
ik ben boos en daarom schrijf ik deze brief.
elke ochtend sta ik om 7uur op en loop ik netjes naar het station maar dan sta ik op parron 3 of 1 en elke dag wel 10minuten vertraging. en dat is niet leuk.
jullie willen dat de mensen jullie personeel niet in elkaar slaan maar moeten jullie maar een keer optijd komen.
er bestaat een ochtendhumeur bij sommige mensen en dat is meestal in de ochtend en dan is het niet leuk als jullie ook nog te laat komen.
en er bestaat ook werk en school waar mensen meestal optijd moeten komen en als jullie dan op jullie luie dakkie elke dag vertraging hebben kom ik te laat. en dat is ook niet leuk.

ik stond namelijk vanochtend op parron 3 weer met vertraging en toen dacht ik welke pannenkoek organiseert al die tijden?!
zeker zo een hoog vwo mannetje maar ik als kader leerling kan nog bedenken dat als elke dag de trein telaat komt dan zeg je toch dat de trein niet om 9:33 gaat maar om 9:43 ?! en zet dan ook een extra trein in of ben ik nu heel dom aan het doen.
want ik sta elke ochtend in een overvolle trein wat ook NSmensjes zien dus waarom laaten jullie nog lullig 1 trein rijden?!
ik weet dat ik geen oppermensje ben die dit allemaal mag zeggen en ik weet ook dat dit totaal niet over Fashion gaat maar kom op NS.
heel Nederland zeurt over jullie waarom merk ik in al die jaren geen verandering.

en nog eventjes iets! kunnen jullie niet boetes uitdelen voor mensen die bellen in de trein.
ik irriteer me netzo veel aan mensen die bellen als dat jullie te laat komen.
en gister zat ik dus in de trein en zo een meneer checkte me kaartje en er zat iemand naast me te bellen en die dee gewoon de negeer hand naar de kaartjes knip meneer, sorry hoor maar dat is meer dan asociaal en ja ik heb der ook wat van gezegd aangezien jullie personeel niks zegt en er reclamen spotjes op tv zijn die je vertellen dat je moet opkoomen voor jullie mensen.. ik moest nog een hele rid naast een boze meneer zitten omdat personeel niks zeggen........
ik verklaard mijzelf voor gek want jullie komen altijd te laat of chaggerijnig. maarja die kaartknip meneertjes kunnen er niks aan doen.maar de kaartjes meneer kan wel wat aan zijn hemeur doen. want ik kan er niks aan doen dat er mensen verwelend zijn............. en jullie kaartjes knip meneeren en mevrouwen vinden het ook vervelend als de kassa mevrouw bij de H&M chaggie is om niks dus moeten jullie het ook niet doen............

dan wil ik ook eventjes klagen over die lelijke kleur groen wie heeft die kleur voor die stoelen ooit bedacht?! ik woord bijna misselijk van die kleur van alle stoffen van die trein trouwens.
al zijn de nieuwe treinen wel mooi. maar die stoffen woord ik spontaan depressief van en als er een gaatje in die groenen leren stof zit en ik heb een panty aan heb ik meteen een ladder. ook niet leuk.

sorry voor mijn assoscaale gedrag om eerst te vertellen wat mijn irritaties zijn en nu pas te vertellen wie ik ben maar als u al wist dat ik 16 jaar ben had u niet door gelezen.
ik ben Jet Hendriks zit in Amsterdam Zuid op school en moet elke dag met de trein.
ik zet altijd netjes mijn Polska muziek zachter in de trein en sta netjes op voor oude mensen. ik woord later mode ontwerpster met mijn beste vriend Nick en we noemen onszelf JECK ik vindt het niet erg om met het openbaar vervoer te gaan het is tenslotte beter voor de natuur.
geel is mijn lieveling kleur ik heb altijd een ochtend humeur en ben ook helaas elke dag te laat.

maar nu zeg ik dikke doei een luchtzoen en een modellenpose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten