maandag 12 november 2012

Adidas #FashionVlinders

Adidas #FashionVlinders,
toen ik 9jaar was kocht ik mijn eerste Adidas schoenen witten met licht roze glitter strepen.
ik was gek op die schoenen elke dag moest ik ze aan ik kocht ze in de zomer net toen die H&M broeken in waren die net over je knie lelijk als de pest maar je kreeg een gratis sjaaltje als riem en allemeisjes van 6t/m11 liepen met die broeken rond. ik vierde zelfs met mijn beste vriendin Eva mijn verjaardag in die broek en laten we de Bjorn Borg ook niet vergeeten.
mijn eerste Bjon Borg machten bij mijn adidasjes. gruise stof maar mijn band was wit met licht roze letters BJORN BORG.
maar al mijn hele leven heb ik de tik dat mijn schoenen binnen 1week vertrapt vies en bleeh zijn en als ik dan thuis kom na een avond stappen zie ik mijn moeders ogen al naar mijn schoenen dwalen en kan ik haar zin al af maken 'jet ik koop verloopig geen nieuwe schoenen meer voor jou! je leert maar is een keer normaal mee omgaan' ze heeft gelijk maar net als ik nooit maar dan ook nooit van mijn bergen klein geld in mijn portemonnee af kom kom ik ook niet van mijn vieze schoenen af..
dus eigenlijk verdien ik geen nieuwe schoenen maar ik heb van twee schoenen gehouden in mijn leven dat zijn mijn aller aller lieveling schoenen mijn hoge Vans en mijn Adidasjes.
dus ik wil de liefde weer voelen ik wil het Adidas leer in mijn neus ruiken als ik de schoenen doos open doe ik wil mijn voeten nieuw voelen ook al heb ik vertrapte 4jaar oude sokjes aan.
geen jongen kan tegen deze liefde op.
en daarom vindt ik dat ik na jaren Adidasjes verdien ook al vindt iedereen ze lelijk ik vindt ze Fashion maar dan ook echt JetFashion.
dus vroeg ik mijn moeder of ik ze voor kerst mag maar stiekem ben ik al een beetje aan het sparen aangezien ik ook nieuwe hoge Vans en New Balance wil.
maar om mijn oude liefde terug te krijgen moet ik eigenlijk met mijn moeder naar de stad eerst beetje shoppen en dan lunchen en dan Adidasjes kopen net als vroeger..
maar ik weet niet of ik nou echt heel raar ben maar ik denk dat iedereen wel zoon liefde heb voor een paar schoenen.
mijn broer ook hij koopt altijd zijn Vans met mijn moeder in de stad hij gaat nooit naar de stad maar voor nieuwe Vans gaat hij met mijn moeder de stad in lunchen ze samen en ik weet wel zeker dat hij ook elke keer vlinders in zijn buik heeft als hij opnieuw zijn lieveling schoenen aan zijn voeten heeft.
en ik haat Uggs maar als al die meisjes het zelfde voelen voor Uggs als ik voor mijn Adidasjes mogen ze van mij Uggs.
ook al is het geen Fashion mijn Adidasjes ik wil mijn vlinders in mijn buik terug.
en ik kan niet zoenen met die schoenen of WhatsAppen tot laat in de nacht maar ik ben wel totaal verlieft.
en ik denk dat Fashion wel draait om liefde liefde voor de geur van Fashion en het plezier.
en kom op ik maak die Adidasjes Fashion net als mijn lieveling Vans. duuh!


xolove

1 opmerking:

  1. Geweldig!!!! Ik had in groep 8 ook zulke gympen met een super toffe achterkant van mijn zool, maar dan van Qswizz ik was er gek op!!

    BeantwoordenVerwijderen