dinsdag 26 februari 2013

nagellak tik

nagellak tik,
hier ben ik weer! helemaal fris en fruitig ik heb een week lang gefeest kaartjes voor Beyonce bemachtigt en een nieuwe telefoon die ik natuurlijk na twee weken moest laten vallen dus kapot was. ondertussen ben ik ook gedumpt door een leuke jongen en is mijn kont niet meer maatje M maar in L maar van al dit negatieve maakt een stage bij Edwin Oudshoorn alles goed.
ondertussen hebben mijn vingertjes niet stil gehangen neenee ik heb veel blogs geschreven maar allemaal niet gepost omdat ik meer met mijn vakantie bezig was en ik zo ongeveer een week 7daagen dronken ben geweest en er geen hersencel meer in mijn hoofd zat had ik niet iets gepost om de lelijke woorden en anderen vervelende gĂȘnante dingen te overkomen mijn excuses. mijn vakantie was top en heb heerlijk geleefd.
nu gaan we over tot mijn blog nagellak tik.
toen het woord nagellak in mijn leven kwam was ik verlieft.
mijn moeders nagels weerden bekunst met hartjes roze rood en paars. want in mijn leven was eerst alleen maar mooie vrouwelijke kleuren mooi en de rest kon niet tot dat de emo's blauw en groen gingen dragen en het nu mag van geel tot aan bladgoud.
ik heb alle kleuren maar dan ook alle. op mijn verlang lijstje staan dan ook de O.P.I Katy Perry lijn en de O.P.I bladgoud nagellak van de speciale James Bond collectie. heel stom maar ik weet ook nagellak collectie's ik Google en Blogs ze zelfs ik denk dat mijn telefoon en computer als enige het als zoek wordt gebruiken bij Google en het binnenkort gewoon niet meer bestaat maargoed. mijn nagellak tik houdt niet op alleen bij dat. ik weet welken merken snel opdrogen Hema moet trouwen slecht wat aan hun opdrogen doen.. en welke liegen over 7daagen opblijven en ik weet zelf de prijzen en de nagellak plekjes in de drogisten in heel Haarlem en omstreken. nu ik het typ klinkt het erg. maar ik kan er niks aan doen. je outfit is pas af en klaar met een mooi nagellakje.
en mijn tik gaat nog veder.ik lak elkedag mijn nagels jaja elke dag.
elke avond haal ik het er af en elke ochtend onder mijn ontbijt lak ik er een mooi kleurtje op.
ik voel me leeg zonder nagellak en niemand zal mij dan ook nooit zonder nagellak zien. ook al zou het Fashion zijn zonder nagellak..
zelfs Nick heeft mij nog nooit zonder nagellak gezien. en mijn grootste geheim is er niet want mijn nagels zijn niet geel. af en toe laag Vaseline om mijn nagelriemen en hup ze kunnen er tegen aan.
ik denk dat nagellak 1 van de belangrijksten dingen in een vrouwelijk outfit is. het geeft een status aan mooi rood vrolijk blauw diep blauw. en machen is heel tof met nagellak groene schoenen en dan niks groens hebben behalve je nagels.
dus vergeet nooit maar dan ook nooit je nagellak of je nagels want onverzorgde nagels zijn lelijk en zo afknapperig.
en rood is altijd goed.
pas op voor de nagellak tik maar denk altijd maar het kan nooit erger dan Jet.

xolove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten