vrijdag 28 september 2012

Bastienne


“CHANEL!” riep Bastienne op de vraag –wat is jou favorieten kleding merk- waar op ze haar lippen rood kleurde met haar rode Chanel lippenstift. Maar na dat ze haar laste blik had gegeven in haar kleine mee neem spiegeltje riep ze ‘Ohnee! Valentino! Chanel maakt namelijk niet altijd mooie kleding en Valentino wel!’
Het was al vrij duidelijk Bastienne houdt van mooi en classic.
Maar dat voor oordeel weert bevestigt na de vraag –wat is jouw kleding stijl?- ‘classic met parels enzo.’ Ik had daar voor al de vraag gevraagd – wat is jou lieveling kledingstuk?- waarop Bastienne beantwoorden ‘mijn zwarte hogen rokje beetje jaren 50 stijl’ maar Bastienne had net de vraag wat is jouw stijl? Beantwoord en begon weer haar lippen rood te stiften met haar lippen stift maar na haar boven lip rood gemaakt te hebben schreeuwde ze ‘EN SEXY!’ wantja Bastienne is wel classic maar laten we sexy ook niet vergeten.

 

Accessies

Het weert wel langzamer hand duidelijk dat Bastienne een meisje is die wel wist wat ze wou en wat haar stijl is. Daarom werd het allemaal interessanter voor mij dus kon ik niet wachten om de volgende vraag te vragen. Wat voor ondergoed draag jij?
Na eventjes na te denken beantwoorden ze de vraag met ‘mijn balkon BH en geen string ofzo gewoon een boxer en met kant.’ En weer sloeg dat antwoordt op Bastiennne haar stijl. Classic.
Toen ik vroeg over haar sieraden viel alles op zijn plek nog een bevestiging op haar stijl ze vertelde mij dat ze eigenlijk altijd een kettinkje droeg die van haar overgroot oma was geweest een klein goud strikje met een pareltje ook had ze een ring om met een pareltje ze vertelde mij dat ze die parel drie keer was verloren maar ook drie keer had je het niet kwijt gewonden ik weet niet hoe zei daar over denkt maar ik vindt dat wel bijzonder net alsof haar iets probeerde te overgroot oma probeert te vertellen
Toen ik de vraag wat is jouw make-up? Vroeg beantwoorden ze ‘mascara en een lintje boven mijn ogen het zit in mijn sisteem’ zelf vind ik dat wonderbaarlijk jaloers makend want ik doe al drie jaar met moeite elke dag mijn make-up op en dat dunne randje net boven haar ogen maakt Bastienne classic.

 

Kleur

‘van groen tot blauw zijn mijn kleuren en zwart natuurlijk!’
Zelf vond ik dit antwoord wel grappig aangezien ik Bastienne alleen nog maar in wit en roze tinten heb gezien het eindige blauw achtig wat ik heb gezien bij Bastienne is haar blauwe spijkerjasje

 

Favo

Zelf was ik een beetje klaar met de standaard vragen dus vroeg ik de vraag –wat is jouw mooiste jurk?- ik wist al welk antwoord ze ging geven want ze had al met trots aan mij haar blauwe zelf gemaakte Valentiono jurkje laten zien en zo als ik verwachte gaf Bastienne het antwoord ‘mijn zelf gemaakte blauwe Valentino  jurkje of te wijl het lauren conrad  jurkje’ ik lachte in mij zelf en bedacht ik opeens dat ik eigenlijk al na de tweede vraag Bastienne kende. Ik kon aar hele kleding kast al voor mij zien maar 1 vraag miste in mijn gedachte en die vraag was – wat zijn jou lievelings schoenen?- zonder enige twijfel zei Bastienne ‘van plat tot hoog als het maar laarzen zijn’
En natuurlijk paste ook dat antwoord helemaal bij Bastienne.
Bastienne zonder laarzen is Bastienne niet.

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten